Etwinning project "Change Climate with Stem"

Ιδρυτής προγράμματος : Γεωργακοπούλου Χρυσούλα, Μαργαρίτα Δακορόνια

 


Who are we.

Δημιουργήθηκε με το Padlet

 


Our map

 

 

 


logo-poster

 


code week 2019-20

http://linoit.com/users/chrisoula_Georgakopoulou/canvases/Code%20Week%202019-20

 


 

Είμαστε κατάσκοποι στο σχολείο μας και καταγράφουμε τις κακές μας συνήθειες που μολύνουν το περιβάλλον. Κάνουμε ομάδες και κάθε ομάδα ασχολείται με τα ακόλουθα θέματα:

We are spies at our school and record our bad habits that pollute the environment. Make groups and each group deals with the following topics:

1.Heating - Θέρμανση

2. Lighting - Φωτισμός

3. Electrical devices - Ηλεκτρικές συσκευές

4. Garbage - Απορρίμματα

5. Transportation - Μεταφορές

 

Τραβήξτε βίντεο και ανεβάστε φωτογραφίες με σημεία σπατάλης ενέργειας.
Take videos and upload photos with points of wasted energy.

 

Σπατάλη ενέργειας στις ηλεκτρικές συσκευές
waste energy from electical device by E'2 -Chrisoula
 

 

Συνέντευξη με τη διευθυντρια κ. Μαρία Παρασκευοπούλου για τις ηλεκτρικές συσκευές του σχολείου μας
Interview with the School Principal about our school's electrical devices by E'2 -Chrisoula G
 

 

 

Σπατάλη ενέργειας για τη θέρμανση
waste of heating energy by St'1 -Chrisoula G

 

Σπατάλη ενέργειας για τα απορρίμματα
Waste energy from garbage by St'1 -Chrisoula G

 

Σπατάλη ενέργειας για τις μεταφορές
waste energy of transport by St'2 -Maria kefala
 

 

 

Σπατάλη ενέργειας για τον φωτισμό
waste energy of lighting by St'3 -Georgia Klostaki

 

 


 

 

Η ιστορία της πλαστικής σακούλας
The story of a paper and plastic bag by St'3 -Georgia Klostraki
 

 

 

Το φαινόμενο του θερμοκηπίου
greenhouse effect by E'1 -Chrisoula G
 

 

 

kolazkolaz3

 


Τέχνες -Art 

 

 

 


Μαθηματικά- Έρευνα / Mathematics -Research

 

Μετρήσεις κλιματικής αλλαγής. Οι παράμετροι που μετρήθηκαν περιλαμβάνουν: 1. Θερμοκρασία 2. Ταχύτητα ανέμου 3. Σχετική υγρασία 4. Βροχόπτωση Ατμοσφαιρική πίεση 5. Ωράριο ηλιοφάνειας. Εισαγάγετε τα δεδομένα που δίνονται ή υπολογίζονται

Climate Change Measurements . The parameters measured include: 1. Temperature 2.Wind speed ▫ 3.Relative humidity  4.Rainfall  Atmospheric pressure5.Sunshine hours . Enter the data given or calculated from the science activities into a spreadsheet and produce graphs

 

st'2 

St'2 Maria Kefala 

 

 

St'3 Georgia Klostraki

Marina Life

Ερωτήσεις σχετικά με το περιβάλλον. Προσέχω το περιβάλλον ή όχι? Έχω καταλάβει ότι και από εμένα εξαρτάται πώς θα είναι η ζωή στο μέλλον ή περιμένω από τους άλλους να κάνουν το πρώτο βήμα? Απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα με ειλικρίνεια. Αυτό το ερωτηματολόγιο δημιουργήθηκε για να καταλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας προς τη γη.
Environmental questions. Do I pay attention to the environment or not? I understand that it also depends on me what life will be like in the future or do I expect others to take the first step? Answer the following questions honestly. This questionnaire was created so that we can all understand our responsibilities to the earth. Questions about the environment and how we can protect it. Do I protect the enviroment or not? Do I understand that and from me depends on how life will be in the future or I just wait from the others to do it? You answer to the question honestly. This questionnaire was mad for all of us to understand our responsibilities for the earth.

https://docs.google.com/forms/d/1t6A90Gljlk2ik6crTQSTikLkD3Yj7Ng3WO08DS40GDM/viewform?edit_requested=true

 

Ήρθε η ώρα να παίξουμε ένα παιχνίδι. Πώς θα είναι ο κόσμος που ονειρεύομαι? Τι υλικά χρησιμοποιώ για να τον φτιάξω? Τι αφήνω καθώς περπατάω πάνω του?
It's time to play a game. How will the world be that I dream of? What materials I use to build it? What do I leave as I walk on it?
Try to answer honestly. Then you will find out what you can do to change many things around you. After this one you will feel stronger... by St'3 Georgia Klostraki
 

  


 

  

Συνεργασία με διάφορους οργανισμούς προστασίας του περιβάλλοντος

Collaboration with various environmental protection organizations

 

24-11-2019-15-40-12     24-11-2019-16-05-43

 

 

 

Επίσκεψη στο κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αργυρούπολης
Visit to the Argyroupolis Environmental Education Center

 

 

 


 

Ανακυκλώνοντας στο σχολείο μας...
Recycling in our school .... by St'1 Katerina Lilou

 

 https://view.genial.ly/5eab1de37b8ef50d76d17a76/presentation-recycling 

 

 https://view.genial.ly/5eae60b847bad90d6e969b34/presentation-o-mikros-katanalwths

by Chrisoula 

 


Πρόγραμμα Ρομποτικής 

Υδροηλεκτρική ανεμογεννήτρια

&

Συσσωρευτές-μπαταρίες

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα αιολικά πάρκα είναι η παύση της παραγωγής ενέργειας όταν δεν υπάρχει άνεμος.To πρόβλημα αυτό έρχεται να λύσει ο συνδυασμός ανεμογεννητριών με την τεχνολογία υδροηλεκτρικής ενέργειας. Η νέα μονάδα αιολικής - υδροηλεκτρικής ενέργειας είναι πρωτοποριακή και έχει σχεδιαστεί για να παράγει ενέργεια ακόμα και όταν δεν φυσάει άνεμος.

Οι βάσεις της ανεμογεννήτριας θα χρησιμεύουν ως δεξαμενές που θα περιέχουν (πχ 7,3 εκατομμύρια λίτρα νερού), και το αιολικό πάρκο θα περιβάλλεται από μια πρόσθετη δεξαμενή που θα περιέχει (41 εκατομμύρια λίτρα νερού).

Για τη λειτουργία της, η αιολική - υδροηλεκτρική εγκατάσταση θα πρέπει να βρίσκεται πάνω σε λόφο. Το νερό θα ρέει από το λόφο για να παράγει υδροηλεκτρική ενέργεια, και θα αντλείται πίσω στο λόφο, όταν δεν απαιτείται ενέργεια.Το ίδιο νερό δηλαδή, θα ακολουθεί την αντίστροφη διαδρομή. Αυτό επιτρέπει την αδιάκοπη παραγωγή ενέργειας.

Επίσης, ένα από τα μεγάλα προβλήματα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας είναι ο ταυτοχρονισμός της προσφοράς-παραγωγής με την ζήτηση. Πού πηγαίνει η ενέργεια που περισσεύει τα βράδια όταν έχει 9 beaufort ενώ κανείς δεν χρειάζεται ενέργεια; Το μεγάλο αυτό πρόβλημα έρχονται να λύσουν οι συσσωρευτές-μπαταρίες, οι οποίες αποθηκεύουν την ενέργεια του αιολικού πάρκου όταν η ζήτηση είναι χαμηλή.

\IMG 3740N12

 

fvto paidivn

IMG 3747N1

 



 

 

 

Παιχνιδοποίηση-Gamification

 

 

 st'1 

 

 

st'2 

 

 

 

Hits: 620