Etwinning project "Change Climate with Stem"
Ιδρυτής προγράμματος : Γεωργακοπούλου Χρυσούλα, Μαργαρίτα Δακορόνια
Who are we.
Our map
logo-poster
code week 2019-20
http://linoit.com/users/chrisoula_Georgakopoulou/canvases/Code%20Week%202019-20
Είμαστε κατάσκοποι στο σχολείο μας και καταγράφουμε τις κακές μας συνήθειες που μολύνουν το περιβάλλον. Κάνουμε ομάδες και κάθε ομάδα ασχολείται με τα ακόλουθα θέματα:
We are spies at our school and record our bad habits that pollute the environment. Make groups and each group deals with the following topics:
1.Heating - Θέρμανση
2. Lighting - Φωτισμός
3. Electrical devices - Ηλεκτρικές συσκευές
4. Garbage - Απορρίμματα
5. Transportation - Μεταφορές
Τραβήξτε βίντεο και ανεβάστε φωτογραφίες με σημεία σπατάλης ενέργειας.
Take videos and upload photos with points of wasted energy.
Σπατάλη ενέργειας στις ηλεκτρικές συσκευές
waste energy from electical device by E'2 -Chrisoula
Συνέντευξη με τη διευθυντρια κ. Μαρία Παρασκευοπούλου για τις ηλεκτρικές συσκευές του σχολείου μας
Interview with the School Principal about our school's electrical devices by E'2 -Chrisoula G
Σπατάλη ενέργειας για τη θέρμανση
waste of heating energy by St'1 -Chrisoula G
Σπατάλη ενέργειας για τα απορρίμματα
Waste energy from garbage by St'1 -Chrisoula G
Σπατάλη ενέργειας για τις μεταφορές
waste energy of transport by St'2 -Maria kefala
Σπατάλη ενέργειας για τον φωτισμό
waste energy of lighting by St'3 -Georgia Klostaki
Η ιστορία της πλαστικής σακούλας
The story of a paper and plastic bag by St'3 -Georgia Klostraki
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου
greenhouse effect by E'1 -Chrisoula G
Τέχνες -Art
Μαθηματικά- Έρευνα / Mathematics -Research
Μετρήσεις κλιματικής αλλαγής. Οι παράμετροι που μετρήθηκαν περιλαμβάνουν: 1. Θερμοκρασία 2. Ταχύτητα ανέμου 3. Σχετική υγρασία 4. Βροχόπτωση Ατμοσφαιρική πίεση 5. Ωράριο ηλιοφάνειας. Εισαγάγετε τα δεδομένα που δίνονται ή υπολογίζονται
Climate Change Measurements . The parameters measured include: 1. Temperature 2.Wind speed ▫ 3.Relative humidity 4.Rainfall Atmospheric pressure5.Sunshine hours . Enter the data given or calculated from the science activities into a spreadsheet and produce graphs
st'2
St'2 Maria Kefala
St'3 Georgia Klostraki
Marina Life
Environmental questions. Do I pay attention to the environment or not? I understand that it also depends on me what life will be like in the future or do I expect others to take the first step? Answer the following questions honestly. This questionnaire was created so that we can all understand our responsibilities to the earth. Questions about the environment and how we can protect it. Do I protect the enviroment or not? Do I understand that and from me depends on how life will be in the future or I just wait from the others to do it? You answer to the question honestly. This questionnaire was mad for all of us to understand our responsibilities for the earth.
https://docs.google.com/forms/d/1t6A90Gljlk2ik6crTQSTikLkD3Yj7Ng3WO08DS40GDM/viewform?edit_requested=true
It's time to play a game. How will the world be that I dream of? What materials I use to build it? What do I leave as I walk on it?Try to answer honestly. Then you will find out what you can do to change many things around you. After this one you will feel stronger... by St'3 Georgia Klostraki
Συνεργασία με διάφορους οργανισμούς προστασίας του περιβάλλοντος
Collaboration with various environmental protection organizations
Επίσκεψη στο κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αργυρούπολης
Visit to the Argyroupolis Environmental Education Center
Ανακυκλώνοντας στο σχολείο μας...
Recycling in our school .... by St'1 Katerina Lilou
https://view.genial.ly/5eab1de37b8ef50d76d17a76/presentation-recycling
https://view.genial.ly/5eae60b847bad90d6e969b34/presentation-o-mikros-katanalwths
by Chrisoula
Πρόγραμμα Ρομποτικής
Υδροηλεκτρική ανεμογεννήτρια
&
Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα αιολικά πάρκα είναι η παύση της παραγωγής ενέργειας όταν δεν υπάρχει άνεμος.To πρόβλημα αυτό έρχεται να λύσει ο συνδυασμός ανεμογεννητριών με την τεχνολογία υδροηλεκτρικής ενέργειας. Η νέα μονάδα αιολικής - υδροηλεκτρικής ενέργειας είναι πρωτοποριακή και έχει σχεδιαστεί για να παράγει ενέργεια ακόμα και όταν δεν φυσάει άνεμος.
Οι βάσεις της ανεμογεννήτριας θα χρησιμεύουν ως δεξαμενές που θα περιέχουν (πχ 7,3 εκατομμύρια λίτρα νερού), και το αιολικό πάρκο θα περιβάλλεται από μια πρόσθετη δεξαμενή που θα περιέχει (41 εκατομμύρια λίτρα νερού).
Για τη λειτουργία της, η αιολική - υδροηλεκτρική εγκατάσταση θα πρέπει να βρίσκεται πάνω σε λόφο. Το νερό θα ρέει από το λόφο για να παράγει υδροηλεκτρική ενέργεια, και θα αντλείται πίσω στο λόφο, όταν δεν απαιτείται ενέργεια.Το ίδιο νερό δηλαδή, θα ακολουθεί την αντίστροφη διαδρομή. Αυτό επιτρέπει την αδιάκοπη παραγωγή ενέργειας.
Επίσης, ένα από τα μεγάλα προβλήματα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας είναι ο ταυτοχρονισμός της προσφοράς-παραγωγής με την ζήτηση. Πού πηγαίνει η ενέργεια που περισσεύει τα βράδια όταν έχει 9 beaufort ενώ κανείς δεν χρειάζεται ενέργεια; Το μεγάλο αυτό πρόβλημα έρχονται να λύσουν οι συσσωρευτές-μπαταρίες, οι οποίες αποθηκεύουν την ενέργεια του αιολικού πάρκου όταν η ζήτηση είναι χαμηλή.
\
Παιχνιδοποίηση-Gamification
st'1
st'2
Hits: 620