Πρόγραμμα OSOS

  Φέτος 2018-19 για πρώτη χρονιά συμμετείχαμε στο πρόγραμμα OSOS-OPENSCHOOLSFOROPENSOCIETIESPORTAL-. Οι τάξεις που συμμετείχαν ήταν Ε1 & Ε3, Β2, Στ1 & Στ2 και οι εκπαιδευτικοί: Παρασκευοπούλου Μαρία, Λιόλιου Κατερίνα, Κλωστράκη Γεωργία, Φαίδρα Εγγλέζου και Αριστέα Κιουρντζόγλου- Υιοθέτηση Πλοίου-.

Read more: Πρόγραμμα OSOS

Εικαστικά

Εργασίες μαθητών στα μάθημα των Εικαστικών.

Δασκάλα : Φαίδρα Εγγλέζου.

Read more: Εικαστικά

Ποιήματα του Δ΄1

ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ Δ1

ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΑ

ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ «Ο ΓΛΑΡΟΣ»

ΜΑΪΟΣ 2019

Δασκάλα : Ξένια Κόντου

Read more: Ποιήματα του Δ΄1

Συμμετοχή στην ημερίδα με θέμα την "Υιοθεσία πλοίου-Adopt a ship"

Συμμετοχή στην ημερίδα "Υιοθεσία πλοίου" που διοργανώνει η Δ/νση Πειραιά δια των υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και σε συνεργασία με την ΜΚΟ "Project connect young professionalin the making"

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί:

Μουσικός : Κιουρκτζόγλου Αριστέα

Εικαστικά :Εγγλέζου Φαίδρα

Read more: Συμμετοχή στην ημερίδα με θέμα την "Υιοθεσία πλοίου-Adopt a ship"

Etwinning project "Voltron in Stem"

Φέτος με τα παιδιά της Ε τάξης συμμετείχαμε στο eTwinning πρόγραμμα "Creating voltron in STEM".

Read more: Etwinning project "Voltron in Stem"

ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ

Φέτος ξεκινήσαμε στο σχολείο μας το παιχνίδι: «Σκυταλοδρομία Φιλαναγνωσίας». Έτσι κάθε πρωί μετά την προσευχή αφιερώνουμε πέντε (5’) λεπτά για να μας παρουσιάσουν οι μαθητές της σχολικής μας κοινότητας τα αγαπημένα τους λογοτεχνικά βιβλία.

Read more: ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ

Η ανάπτυξη της Δημιουργικής Γραφής στο Δημοτικό Σχολείο (Ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση) με την αξιοποίηση και των ΤΠΕ

γράφει η Γεωργία Κλωστράκη

Το πρόγραμμα «Μικροί Λογοτέχνες» εφαρμόζεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου από το 2011 έως σήμερα. Σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε με όρους ερευνητικούς, που επιδίωκε την γλωσσική, παράλληλα με την προσωπική, ανάπτυξη των μαθητών στο πλαίσιο των γλωσσικών μαθημάτων και της Ευέλικτης Ζώνης.

Read more: Η ανάπτυξη της Δημιουργικής Γραφής στο Δημοτικό Σχολείο (Ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση) με την...