Scratch - Στ'2
Τα παιδιά του Στ'2 προγραμματίσανε διάφορα σενάρια στο scratch χρησιμοποιώντας δικές τους φιγούρες που επεξεργάστηκαν με το gimp.
Εκπαιδευτική ρομποτική Ε τάξη
Τα παιδιά της Ε τάξης χρησιμοποιήσαν το πακέτο wedo lego, φτιάξανε ρομποτικές κατασκευές και τις προγραμματίσανε.
Στ'1 - scratch - gimp
Τα παιδιά του Στ΄1 χρησιμοποιώντας το scratch, ένα εύχρηστο περιβάλλον εκμάθησης προγραμματισμού, φτιάξανε τα παρακάτω έργα . Επίσης με το πρόγραμμα gimp(πρόγραμμα επεξεργασία εικόνας) επεξεργαστήκανε τους εαυτούς τους και τους κάνανε εισαγωγή στο scratch.
ΤΠΕ, Γ2
Με τα προγράμματα power point και movie maker τα παιδιά του Γ2 φτιάξανε τα παρακάτω βιντεάκια.
Γ1 "Περιβάλλον" & "Φιλία"
Τα παιδιά του Γ΄1 φτιάξανε εργασίες στο power point με θέμα το "περιβάλλον" και την "φιλία". Μετατρέψανε τις διαφάνειες σε εικόνες και τις περάσανε στο movie maker..
Gimp Στ΄1
Με τα παιδιά του Στ ΄1 τραβήξαμε φωτογραφιές τους στο σχολείο και με το πρόγραμμα gimp τις επεξεργάστηκαν.
Εργασία στο Word Β τάξη
Τα παιδιά του Β1 και του Β2 φτιάξανε εργασίες στο word. Κάντε κλικ στις εικόνες για να τις δείτε.
Scratch-Σενάρια
Τα παιδιά φτιάξανε στο scratch σενάρια χρησιμοποιώντας για φιγούρες τους ίδιους τους εαυτούς τους!
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Τα παιδιά του Δ1 φτιάξανε μια εργασία με θέμα την "Ασφάλεια στο Διαδίκτυο", χρησιμοποιώντας τις παρουσιάσεις Google.Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δυο ομάδες των 11 και 10 ατόμων αντίστοιχα και εργάστηκαν ταυτόχρονα στις δύο παρουσιάσεις, που θα δείτε παρακάτω, χρησιμοποιώντας τους 8 υπολογιστές του εργαστηρίου.
Έρευνα του ΣΤ'2 για την ασφάλεια στο διαδίκτυο
Τα παιδιά του Στ΄2 δημιουργήσανε δύο ερωτηματολόγια χρησιμοποιώντας τις φόρμες Google. Με τα ερωτηματολόγια αυτά τα παιδιά θα συλλέξουν και θα οργανώσουν πληροφορίες σχετικά με τη σχέση των μαθητών με τις Νέες Τεχνολογίες. Οι απαντήσεις των ερωτώμενων συγκεντρώνονται σ΄ένα λογιστικό φύλλο εργασίας στο Google Drive, έτσι ώστε να παραχθούν τα αντίστοιχα στατιστικά αποτελέσματα μέσω γραφημάτων . Το πρώτο ερωτηματολόγιο αποτελείτε απο έξι ερωτήσεις και το δεύτερο από 5.