ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Από Αντωνία Γεωργούλα

Σχολική Σύμβουλος

Ανάπτυξη συμμαχίας με το παιδί

Είναι πολύ σημαντικό να καθορίσουμε από την αρχή ποιες ώρες μελετά το παιδί και για πόσο χρόνο θα διαρκεί η μελέτη. Είναι αναγκαίο να τηρούμε τα χρονικά όρια. Η πολύωρη μελέτη και το διάβασμα σε ακατάλληλες ώρες φέρουν αρνητικά αποτελέσματα.


Το παιδί δεν κάνει εργασίες χωρίς εσάς

Πόση εμπλοκή χρειάζεται;

Το παιδί προσπαθεί, με διάφορες δικαιολογίες, να αποφύγει τη μελέτη.

Θα πρέπει να διαπιστώσουμε την αιτία της αποφυγής.

Όταν το παιδί δεν καταλαβαίνει τις εργασίες

Το παιδί αναβάλλει μέχρι την τελευταία στιγμή να ξεκινήσει τη μελέτη του


Παράδειγμα Λίστας αυτοαξιολόγησης της μελέτης

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 

Έκανα τα παρακάτω;                    ΔΕΥΤΈΡΑ

 

ΧΡΟΝΟΣ

 

  1. Είδα προσεκτικά τι έχω να κάνω;

 

  1. Έκανα πρόγραμμα για τη μελέτη μου;

 

  1. Υπολόγισα το χρόνο που θα χρειαστώ;

 

  1. Έκανα όλες τις εργασίες με προσοχή & επιμέλεια;

 

  1. Έκανα καλά γράμματα και απέφυγα τις μουντζούρες;

 

  1. Προσπάθησα να τελειώσω γρήγορα, χωρίς να χαζεύω;

 

  1. Τελείωσα στο χρόνο που υπολόγισα;
  2.    Έκανα έλεγχο και διόρθωσα τα λάθη μου;

 

  1. Είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα;

 

  1. Tακτοποίησα τα πράγματα και ετοίμασα την τσάντα μου;

 

ΣΥΝΟΛΟ

 

Όταν το παιδί χρειάζεται πολύ χρόνο για να ολοκληρώσει τη μελέτη του

 

 

 

Το πρώτο βήμα για να σπάσει αυτός ο κύκλος είναι να εστιάσουμε την προσοχή μας στις θετικές πλευρές της συμπεριφοράς του παιδιού παρά στις αρνητικές.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hits: 551